info-Montreal: Një shqiptar është President i CACI-it.

info-Montreal: Prej sa vitesh ndodheni në Montreal?

Në foto: Z. Lulëzim Laloshi Presidenti i ri i CACI-it.

Jam zhvendosur këtu në vitin 1998, dhe ndodhem prej 18 vitesh në Montreal.

info-Montreal: A është e mundur të bëni një prezantim tuajin publik?

Unë kam kryer studimet e larta në Universitetin e Montrealit, dhe kam përfunduar dy specializime. E para në konsulencë dhe e dyta në fushën e zhvillimit të biznesit. Në vitin 2006 në një konkurs të zhvilluar nga Bashkia e Montrealit kam fituar një bursë për tu specializuar më tej mbi temën “Sipërmarësit e rinj”.

info-Montreal: Për lexuesit shqipfolës që nuk ju njohin a mund të prezantoni kontributin tuaj në Montreal, sepse ju keni pasur disa poste publike mund të na i cilësoni ato?

Jam zgjedhur kryetar i komunitetit shqiptar nga viti 2006 deri në 2008, me pas kam marrë pjesë si anëtar aktiv i Këshillit Administrativ të Kooperimit e Zhvillimit Ekonomik dhe Komunitar për zonën e Saint Leonard-it. Më tej në zgjedhjet e 2008 mora pjesë si kandidat i partisë Konservatore për Outremont-in një zonë e rëndësishme e Montrealit. Si dhe punoj me projekte të ndryshme ndërkombëtare zhvillimi biznesi.

info-Montreal: Në asamblenë e fundit për Këshillin Administrativ të CACI-it ju u zgjodhët anëtar dhe më tej u përzgjodhët President. Duke ju uruar për këtë sfidë të re, a mundet të na shpjegoni rreth rolit të këtij institucioni, dhe projektet e ndryshme të tij?

Foto: CACI në përfundim të asamblesë 2016

Këtu do të ndalem pak më gjatë, “Qëndra në mbështetje për komunitetet e emigrantëve” (apo në frengjisht “Centre d’appui aux communautés immigrantes-CACI”) zhvillon aktivitetin e tij prej më shumë se dy dekadash. Ky institucion është një nga institucionet kryesore që zhvillon projekte të ndryshme në mbështetje të emigrantëve, duke filluar nga këshillat më elementare për integrimin në jetën e re që fillojnë këtu në Kanada, kurse gjuhësh në frengjisht apo anglisht, këshillim apo ndihmë për të gjetur banesën e tyre të parë. Deri tek këshillat profesionale ndihmëse për të gjetur një punë, apo të këshillave për investime dhe zhvillime biznesi në tregun Kanadez. 

Por një projekt të rëndësishëm do të veçoja atë në ndihmë të refugjatëve Sirian të vendosur në dy vitet e fundit në Kanada. CACI ka ndihmuar për këtë kategori duke filluar nga ndihma më bazike në ushqime, veshje e deri tek stabilizimi për një jetë të re në Kanada.

info-Montreal: Pse vendosët të kandidoni në Këshillin Administrativ të CACI-it. Cili është vizioni juaj dhe ç’farë risije do të sillni?

Foto: Nga asambleja e CACI-it e vitit 2015

CACI-in e kam ndjekur rregullisht dhe kam qenë anëtar i saj prej vitit 2011. Duke vlerësuar punën e shkëlqyer të deri-tanishme të ekipit do të dëshiroja edhe unë të jepja kontributin tim duke qenë se jam edhe vet një emigrant. Duke qenë se vij edhe nga një profil biznesi doja të fusja një frymë të re tek CACI në mënyrë që të ofroj edhe shërbime konsulence biznesi, dhe të ndihmoja emigrantët e rinj, sepse ka shumë prej tyre që duan të merren me investime, apo të hapin dhe zhvillojnë bizneset e tyre në Kanada.

Ermir Dardha

Kanada, 2016

E drejta e publikimeve rezervohet vetëm me lejen e autorit.

Copyright © 2016

Leave a Reply

